PromoPoker Forum: unde sa-mi fac card? - PromoPoker Forum

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

unde sa-mi fac card?

#1 User is offline   alex91ro 

• View blog
  • Group: Members

Posted 08 February 2010 - 06:57 PM

am luat cateva banci la rand, brd, raiffeisen[nush exact cum se scrie] bcr si ing.
La ing, mam oprit momentan, desi nu sunt student, voi putea sami fac card folosind aceasta oferta, costuri 0, comisioane 0, cred ca ma costa 0.5 euro pe luna sau ceva de genu pentru ca imi deschid cont in valuta.
Eu nu prea ma pricep la chestiile astea, daca puteti sami dati ceva sfaturi, ai mei folosesc ing de ani de zile si nu au avut niciodata prb, mi se pare interesanta si chestia cu home bank.

De bcr nu vreau sa aud, ei momentan nu imi pot oferi nici un pachet, pot folosi serviciile lor doar separat, deci nu as avea acces la vreo oferta speciala, pentru ca nu sunt student, si ce ma distrat ca doamna cu care am discutat nu stia pe ce lume traieste, nestiind ce sami zica, pana sa se lamureasca a dat si ea vreo 2 telefoane

#2 User is offline   CucuBau 

• View blog
  • Group: Promopoker TEAM
  • Interests:Trompi

Posted 08 February 2010 - 07:19 PM

Visa Electron BCR sau ING. Merg peste tot.

#3 User is offline   vasytheman 

• Group: Promopoker TEAM

Posted 08 February 2010 - 08:07 PM

Folosesc ING, il recomand.

#4 User is offline   alex91ro 

• View blog

Posted 08 February 2010 - 08:50 PM

la ing ma gandisem si eu, da mai intai sami iau buletinul luni, si dupa ma duc la ing si in 3 zile vn cardu, deci joci vineri, cred ca voi face prima depunere, va mai deranjez pe mess daca nu ma descurc

#5 User is offline   alex91ro 

• View blog

Posted 16 February 2010 - 07:42 PM

Am rezolvat cu cardul vine vineri, contul deja il am deschis si mi-am pus deja banii in cont, cardul imi vine vineri. Acum am si eu cateva intrebari: